Bij het formuleren van een socialmediastrategie staan de online merkreputatie en interactie met uw (potentiële) klanten centraal. Of u nu in toerisme, recreatie of in hospitality werkt, uw klanten moeten zoveel mogelijk voorpret beleven, goed voorbereid zijn, niet met onnodige vragen zitten en met plezier terugkijken op hun vakantie of dagje uit. Hoe tevredener zij zijn, hoe groter is de kans dat zij hun positieve ervaringen met anderen delen. Social engagement is nergens zo belangrijk als in het toerisme en de gastvrijheidsindustrie.
TourWise kan u helpen een socialmediastrategie uit te stippelen die leidt tot een verbetering van de relatie met uw klanten in iedere stap van de klantcyclus. |
TourWise kan u ondersteunen bij het:
Neem contact op met Marjolein Visser voor meer informatie. |
Meer weten over hoe wij aankijken tegen socialmediamanagement? Marjolein Visser RM publiceerde in 2017 het studieboek Social Media Management vanuit commercieel perspectief. U kunt het boek bestellen bij bijvoorbeeld Managementboek.nl.
|